Zwrot produktu

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego.  Szczegółowe warunki gwarancji są określone w regulaminie, który znajduje się na stronie platformaagd.pl

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

  • poinformować nas o reklamacji lub zwrocie towaru poprzez mail, telefonicznie, listownie lub po przez formularz kontaktowy, który znajduje się na stronie sklepu
  • czekać na odpowiedz pracownika sklepu
  • maila, którego po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymasz na adres email podany w formularzu, należy wydrukować i dołączyć do reklamowanego towaru
  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

 

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon oraz mail zwrotny od pracownika sklepu( należy tylko wydrukować)

W PRZYPADKU NIE SPEŁNIENIA POWYŻSZYCH WARUNKÓW, POZOSTAJE JEDYNIE REKLAMACJA PRODUKTU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z

prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą,  lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w

tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli kupujący dokonał wpłaty, a nie otrzymał towaru z winy sprzedającego, kupujący może żądać zwrotu gotówki na podany numer rachunku bankowego. W tym przypadku sprzedający zobowiązany jest to zwrotu należności wraz z kosztami przesyłki w ciągu 14 dni roboczych od momentu poinformowania go przez kupującego o rezygnacji z dalszego zakupu.

 

 

Bezpieczna dostawa

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji skontaktuj się zn nami telefonicznie lub mailowo. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana tytułu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU